6. osa – Kursuse avaldamise plaan
See on see koht kus paljud koolitajad kohtavad karmi reaalsust – ükskõik kui hea su koolitus on, keegi ei tea seda enne kui nad seal osalevad. See tähendab, et midagi on veel lisaks heale kursuse vaja, et see päriselt ka müüma hakkaks.
Ja selleks puuduvaks lüliks on müügitunnel.
Tänase ülesande eesmärk:
Saad valmis praktilise, lihtsasti järgitava avaldamis- ja lansseerimisplaani: müügitunnel, turundamise tekstid ja konkreetne ajakava, et su kursus jõuaks õigete inimesteni ja annaks esimesed ostud.
Palju õnne loosivõitjatele!
Eduka veebiäri süsteemide loomise kursuse võitis Kristi Reimets
“Kuidas rääkida meeldejäävaid lugusid?” e-koolituse võitis Madli Raidvere
Kui oled võitja, palun kirjuta meile info@inspiraatorid.ee meilile, kuhu su auhinna saata võime. 🙂
Ülesanne ChatGPT-ga:
Kliki alloleval nupul, et laadida alla PDF juhend 6. päeva ülesannetega.
Sealt leiad iga ülesande kohta konkreetse ChatGPT käskluse, mis aitab sul kiiresti valida hea kursuse teema.
AINULT 5. OKTOOBRINI saad osta müügitunneli kursuste komplekti samm-sammuliste tehniliste juhistega.
Komplekt sisaldab:
👉 Postituse vaatajast lojaalseks kliendiks – näed täpsemalt, kuidas müügitunnel üles ehitada ja millised sammud just sinu ärile sobivad (väärtus 297 €)
👉 Eduka veebiäri süsteemide loomise kursus – saad selge pildi, milliseid tööriistu ja lahendusi kasutada (väärtus 179 €)
👉 Boonus: Tehnilised abivideod – samm-sammulised juhendid, kuidas luua registreerimislehti, seadistada meilikirju ja automatiseerida kogu süsteemi (väärtus 297 €)
👉 Lisaboonusena saad 1 kuu tasuta “Inspiraatorid teejuht” liikmelisust – rohkem strateegiaid ja juhendeid eduka veebiäri jaoks (väärtus 1500 €+)
Tavahind: 808 €
Sulle: 147€
(võimalus maksta ka 3 osas)
21 Comments
Lisa oma kommentaar
Testküsimus:
Kus kohas võib toimuda esimene kokkupuude sihtrühmaga?
Vasta testküsimusele, kui soovid kursuse lõpus saada osalemise eest 15€ kinkekaardi. (Tähtaeg kõigile testküsimustele vastamiseks on 1. oktoober k.a)
Pane tähele: Kinkekaarti on võimalik lunastada vaid ühe korra. Kui oled varasemalt kursuselt kinkekaardi juba saanud, siis seekord uut ei väljastata.
Pane oma müügitunnel tööle!
Kui sa oled kõik kaasa teinud, siis on sul olemas kõik tekstid, postitused ja isegi maandumislehe sisu. Aga kõige suurem takistus on sageli see, kuidas sealt edasi minna – kuidas kõik need osad tehniliselt üles panna ja tööle saada?
Selleks olen loonud sinu jaoks müügitunneli komplekti, kus saad:
✔ selge ülesehituse, milline tunneli struktuur sinu ärile sobib,
✔ tehnilised abivideod registreerimislehtede, meilide ja automaatika loomiseks,
✔ juhised, kuidas süsteem tööle panna nii, et see päriselt müüb.
Komplekt sisaldab:
👉 Postituse vaatajast lojaalseks kliendiks – näed täpsemalt, kuidas müügitunnel üles ehitada ja millised sammud just sinu ärile sobivad (väärtus 297 €)
👉 Eduka veebiäri süsteemide loomise kursus – saad selge pildi, milliseid tööriistu ja lahendusi kasutada (väärtus 179 €)
👉 Boonus: Tehnilised abivideod – samm-sammulised juhendid, kuidas luua registreerimislehti, seadistada meilikirju ja automatiseerida kogu süsteemi (väärtus 297 €)
👉 Lisaboonusena saad 1 kuu tasuta “Inspiraatorid teejuht” liikmelisust – rohkem strateegiaid ja juhendeid eduka veebiäri jaoks (väärtus 1500 €+)
Eripakkumine kuni 5. oktoobrini
Tavahind: 808 €
Sulle: 147€
(võimalus maksta ka 3 osas)
Lisapakkumised:
– kõige lihtsam ja soodsam – töövihik
– 1 toetav audiofail
– 1 lühiseanss minuga (30 min ntx) – aitab osalejal valida järgmise sammu
(- kui oleks selline kursus, mis avaneb kindlal kuupäeval ja nö mitmed osalejad teevad korraga kaasa, siis ka VIP versioon, mis sisaldab 1 ZOOM kõnet + töövihikut)
Järelpakkumine:
– pikem stressi v läbipõlemise kursus (oleneb, kuhu ma esimese kursuse fookuse suunan)
– 3-5 audiofaili
– ei ole kindel, kas otse pakuks 1:1 sessiooni, aga mainiks ära, et kui on huvi, võib minuga ühendust võtta ja 1:1 tööd teha
3-5 audiofaili tundub pigem lisapakkumisena. Järelpakkumine on järg ja põhi sissetuleku allikas peale esmast kokkuuudet koolitajaga.
1) Boonused:
*Loo oma brändilugu – Eelsalvestatud minikursus koos töövihikuga, varasemalt juba olemas
*Promptid oma autentsuse väljatoomiseks.
2) Lisapakkumised
Order Bump (osta kohe juurde):
*VIP-kogemus:
→ lisatugi ja personaalsem tagasiside + ligipääs teemaga seotud meditatsioonidele (eelsalvestatud) + Salvestuste ligipääs 3/6 kuuks + Töövihiku prinditav täisversioon koos refleksioonilehtedega
*Töövihiku prinditav täisversioon koos refleksioonilehtedega – eraldi ostetav, kui VIP-i ei võta
Upsell (pärast ostu):
* Ligipääs teemaga seotud meditatsioonidele – eraldi ostetav, kui VIP-i ei võta
3) Järelpakkumine (Post-Purchase Offer)
*MINA-meetodi süvakursus (8 nädalat)
→ sügavam protsess, kus saab välja arendada kogu oma brändi identiteedi ja positsioneerimise.
*1:1 mentorlus
Väga hea, oled asjad läbi mõelnud ja mulle tunduvad need loogilised. Järelpakkumisena ma teeks nii, et peale kursust/kursuse lõpuks pakuks 8-nädalast asja ja siis kui selle pakkumine saab läbi, ning need kes ei liitunud, neile jagaks infot, et on võimalik tulla 1:1 mentorlusse. Siis ei teki seda olukroda, kus inimene ei suuda otsustada, kumba nüüd võtta. 🙂
see väga hea mõte, aitäh 🙂
Mul nats mõte muutus ja uus plaan on midagi taolist. Pasta algajatele
Esmapakkumine: „Kokka koos minuga“ live-sessioon – ühe õhtu jooksul õpime tegema ühe baastaigna, ühe pastakuju ja ühe kastme.
Boonused: retseptikaardid, ostunimekiri, salvestus live’ist, mis on nähtav nädal aega ja väike eduleht sammude kontrolliks.
Lisapakkumine: täies mahus Pasta algustõdede kursus (mitmeosalised salvestatud videod ja töövihikuga).
Järelpakkumine: kastmete kursus ning ravioli ja täidetud pastade kursus. Boonusena kaasas kastmete retseptivihik.
Positsioneerimine: minu pakkumine on kõige lihtsam ja käepärasem tee pastamaailma – alustad ühe õhtuga, saad kohe tulemuse ja enesekindluse. Kui isu kasvab, viib täiskursus sind samm-sammult kindlalt edasi, ja lõpuks saad süveneda nii kastmetesse kui ka täidetud pastadesse. See on loogiline teekond, mis annab nii algajale kui ka uudishimulikule kodukokale iga sammuga uue taseme juurde.
Kas boonused on ühe komplektina või need on eraldiseisvalt ostetavad?
Lisa- ja järelpakkumised tunduvad ahvatleva jätkuna. 🙂
Ma arvan küll, et boonuse saab koos selle laiv kokkamisega, sest seda ju niikuinii vaja. Need on retseptid, mis me laivis valmis teeme. Selles mõttes, et kes tunneb ennast kindlamini ei pea juurde miskit ostma, võib googeldada ja juutuubitada ning ise juurde õppida. Lisapakkumises on lihtsalt nii palju tööd osalejate eest ära tehtud juba, et neile jääb tegemise rõõm 😊
Kursuse tagasiside:
Suur tänu. Jõudsindi kursuse lõppu. 🙂 Aitäh selge struktuuri, hästi läbimõeldud motivatsiooni hoidmise ja interaktiivsuse eest. Tänasest koolituspäevast oli minu jaosk kõige olulisem taipamine just see strateegiline osa, et lühike veebikoolitus on pigem esmane pikem kontakt kleinidga ning kasumilud teenused on pigem need, mis on lisateenustega müügis. See on nii loogiline, aga mul oli väga vaja seda kuulda.
Aitäh.
Milline on sinu järelpakkumine?
Minu väikelapse vanemate kursuse lisapakkumine
1. Veebikohtumine logopeediga – 30-45 minutit – kohtumine vanemaga, kus vanem saab jagada lapse arengulugu, näidata videosid, mille on lapsega suheldes teinud ning saada logopeedi tagasisidet oma lapse suhtlemise ja kõne arengule + järgmised konkreetsed sammud – nt kui on vaja minna logopeedi juurde hindamisele, siis kelle juurde ja kuidas aeg saada, nt tervisekassa rahastusel.
2. Silmast silma kohutmine logopeediga – 45 minutit – Tartus silmast silma kohtumine logopeediga, kus saad oma lapsega suhelda, jagada tema arengulugu ja küsida kõik tekkinud küsimused. Saada konkreetsed sammud järgmiseks tegevuseks.
3. Veebikoolitused – “Kuidas muuta raamatuvaatamine oma lapsega lõbusaks ja arendavaks? ”
“Kuidas mängida oma lapsega nii, et see oleks lõbus ja arendav?”
“Laulame lapsega nii, et see oleks lõbus ja arendav”
4. Kutsu logopeed enda beebigrupi või hoiurühma lapsest lähtuvaid koolitusi tegema.
Kas veebikoolitused on ühes komplektis või on need kolm erinevat lisapakkumist? Nr 4 ma lisapakkumisena ei paneks, kui sihtrühm sellel koolitusel on laspevanemad oma lastega, siis see ei kõneta neid. See võiks olla eraldiseisev pakkumine, mida sotsiaalmeedias pakud või siis järelpakkumises mainid ühe osana, et teed sellist asja ja saate mind kutsuda.
Kui sihtrühm on nagu coach Kaisa – tundlik, natuke ebakindel ja samas väga pühendunud sellele, et oma brändi häält üles leida – siis motivatsioon peab olema õrn, toetav ja mänguline, et ta tunneks end hoituna, aga ka elevil.
Võimalikke motivatsioonimeetodeid kursuse jooksul
1. Avalikult kommentaaridele vastamine – märka iga väikest edusammu (nt “Tubli, et tegid täna oma MINA-profiili esimese sammu!”), vasta personaalselt ja positiivselt.
2. Mängulisus ja tunnustusmärgid
Loo kursusele väikesed “saavutused” (nt “Missioonisõnastaja”, “Maskimurdja”, “Lugude Kuduja”).
*Iga kord, kui keegi ülesande lõpetab, saab ta digitaalse märgi või väikese gif’i. See annab väikese dopamiinibuusti.
4. Igapäevased väikesed võidud
Hoia ülesanded 15–60 min piires, aga jaota need nii, et iga päev või iga samm annaks kohese tulemuse (nt 1 lause, 3 märksõna, 1 mini-postitus).
*Kui inimene tunneb, et “juba täna sain midagi valmis”, siis püsib ta motiveeritud.
5. Grupitoetus ja jagamised
Tee kursuse grupp (või jagamisringid Zoomis) kohaks, kus on turvaline rääkida hirmudest, väikestest kordaminekutest ja enesereflektsiooni tulemustest.
*Kui osaleja kuuleb, et ka teised tunnevad nt “pole piisav” hirmu, aga julgevad jagada, siis ta saab tuge ja julgust.
(Hea soovitus, samas raske saavutada, eriti kuna on selline sügavam teema. Mul on olnud sellega endal kogemusi – kevadisel minikursusel oli aktiivsus väga madal, kuna inimesed ei julgenud oma mõtteid avaldada – tegu sügavama isikliku sisemise rännakuga, mida avalikult jagada ei tahetud)
Alternatiivina, võtan kindlasti kasutusele:
Avatud postkast – minu postkast on alati avatud, kuhu saab saata oma ahhaa-momente, mõtteid, harjutuste tulemusi või kahtlusi. Vastan personaalselt ja toetan osalejaid privaatselt.
Sa hetkel vist panid siia sama teksti, mis ühel eelneval päeval oli? Kas Sul tuleb mõni lisapakkumine, lisamüük kursuse juurde ka? 🙂
oi ups 🤪 baby brain 😛
Minu võimalikud lisapakkumised:
Variant 1: VIP kogemus, mis sisaldab live kohtumist Zoomis kursuse keskel või lõpus (Q&A, ühine praktika).
Variant 2: Isiklik peegeldus: osaleja täidab lühikese eneseanalüüsi küsimustiku ja mina annad talle 5–10 min helisõnumi või 1 lk kirjaliku peegelduse tagasisideks. (Piiratud arv- kuni 10 osalejat)
Variant 3: Eksklusiivne 40-minutiline juhendatud süva-meditatsioon/praktika ‘Sisemine vabadus ja vägi’ vms.
Praegu veel ei tea, millist valida või äkki saab VIP kogemuse sisse panna kaks asja- nii zoomi kohtumise + personaalse tagasiside või eraldi süvameditasioon/praktika.
Ma isegi paneks VIP-i sisse tõesti kaks asja, et see oleks ahvatlevam. 🙂
Minikursuse „TASUTA LILLED JA KÖÖGIVILJAD AASTAST AASTASSE: SEEMNEKOGUMINE SELGEKS 15 MINUTIGA!“ võimalikud lisapakkumised:
AI pakutud:
Prinditav „Seemnekogumise kiirspikker“ (A4 plakat) – näeb kohe köögilaua või tööriistakuuri seinale, et ei ununeks õige aeg ega viis.
„10 enimlevinud viga seemnete kogumisel“ mini-juhend – aitab vältida algajate tüüpilisi apsakaid.
Ligipääs privaatsesse Facebooki/Telegrami grupikesele – koht, kus jagada pilte, küsida nõu ja saada kogukonna tuge.
Järelpakkumine: “Permakultuuri ABC”
Ise mõtlesin ette ja lisaks:
1. Soodushinnaga osalemine Targa aia seemnepäeval- piletiga pärissündmusel, mis toimub mitte veebis, vaid aias kohapeal. Ei ole rakendatav kogu aeg, ainult siis, kui sündmus tulemas.
2. Toode: kauni kujundusega aiapäevik oma aiategemiste dokumenteerimiseks (digifail koos juhistega väljaprintimiseks ja köitmiseks)
3. Järgmised jätkusuutliku aianduse alased veebikoolitused järelpakkumises
Ma saan aru, et Sul on 3 lisapakkumist? Ma siinkohal vaataks, mis järjekorras neid pakkuda, et ei tekiks olukorda, kus inimesele tundub, et liiga palju valikuid on. Samuti järelpakkumise osas tuleks läbi mõelda, mis järjekorras neid pakkuda, ideaalne on see, kui alati on ainult ühe asja pakkumine. Samas saab pakkuda nii, et see nädal üks pakkumine, siis kui tolle tähtaeg kukub, siis tuleb järgmine pakkumine avalikuks.
Minu kursuse lisapakkumised on VIP-kogemus grupicoaching (2x60min Zoomis väikse grupiga), e-raamat, 50 mikropraktika ideed pdf, audiospaa (salvestused), 45min loengud
Mulle hetkel tundub, et lisapakkumisi on natukene palju, kui need on kõik eraldi pakkumised. Tasub läbi mõelda, mis järjekorras Sa neid inimestele pakud, sest kui korraga pakkuda nt kolme asja, siis inimesel võib tekkida segadus ja ta ei võta mitte midagi. Ideaalis võiks olla üks pakkumine korraga, siis tal ei teki seda olukorda, millist võtta ja ma ei võta üldse. Vaid siis on kas ma võtan või ei võta olukord. 🙂